::BORANG PESANAN::




Selasa, 21 Februari 2012

~ CarBootSale FEBRUARI 2012 ~

Assalam semua.....

Booth DIRA COLLECTION kembali lagi di CARBOOT SALE UPM
pada 23 Februari 2012 (KHAMIS)
Pelbagai stok terbaharu dari DIRA.......
Antaranya ialah pelbagai koleksi tudung(MURAH-MURAH TAU),
Shawl terbaikkkkk, pelbagai design brooch dan bermacam-macam lagi...
Jumpa anda di sanaaaaa......
LUV U OLLLLLLLLL.......


Jumaat, 10 Februari 2012

~ KENDURI KAWIN TEMA POLKA DOT ~

Assalam semua.....
Di pagi yang ceria ini DIRA tampilkan cerita alkisahnya penyatuan dua hati antara abg Dira iaiatu NAJIB dan pasangan pilihan hatinya HAYATI......
Terlalu teruja kami adik beradik setelah 7 tahun umah kami tak buat kenduri kahwin........
Selepas sahaja bertunang rancangan dah mula buat.....

* bunga telur

* hantaran

* tema warna ape

* baju la

haaa.....semua la nk di buat......mengalahkan pengantin.....hahaha......sibuk la nak pegi chow kit cari bahan tuk buat hantaran...bunga telur.....wah semua Dira buat tau macam x percaya saja.......seronok la kan......ape2 pn semua berpuas hati dengan hasil kerja tangan DIRA..... cuma yang sedih sangat Dira x boleh nak buat kek untuk acara potong kek selepas makan beradap...


Coklat 


Bunga telur




Pengantin ngan mak Dira


Adik beradik perempuan


Alhamdulillah perjalanan kenduri berjalan lancar.....bimbang jangan la cakap seminggu hujan semua tempat dah mula dinaiki air...hujung kampung dah banjir.......bersyukur sangat pada hari kenduri tidak hujan....
kami sekeluarga memohon maaf andainya layanan yang diberikan tidak memuaskan.......
TERIMA KASIH banyak kepada semua yang memberi pertolongan secara langsung atau tidak langsung sepanjang perjalanan majlis ini......
TQVM semua......
DIRA sayang keluarga DIRA.....    

Khamis, 9 Februari 2012

Ahad, 5 Februari 2012

~ SALAM MAULIDUR RASUL 1433H~



Assalam semua...
Salam Maulidur Rasul kepada semua  umat Islam walau dimana pun anda berada........
(^_-)

Khamis, 2 Februari 2012

~ INILAH RUPA TUAN PUAN SERI DIRA ENTERPRISE ~

Assalam semua....

Sudah masuk bulan ke 2 tahun 2012 ...sekejap saja masa berlalu.....pejam celik pejam celik 1 jam berlalu....pas tu sehari...apatah lagi seminggu sekejap rasanya......Secara x langsung dh nk masuk 1 TAHUN SERI DIRA ENTERPRISE berdaftar dengan SSM.....kene celebrate bufday ni.....nk wat ape erk......*****

Mesti semua tertanya-tanya bagaimana rupa DIRA...dh kahwin ke belum?...dh ada anak ke?betul x?betul3(gaya upin upin...hehehe...)
jadinya.......taraaaaaaaa




  dira n mak dira 

ngan adik 

Comel x?????
Maluuuuuu......

Terima kasih kepada semua yang sentiasa memberi sokongan kepada 
SERI DIRA ENTERPRISE...
Semoga pihak Dira akan cuba sehabis daya untuk memberikan yang terbaik kepada semua....
LUUUUV u olllllllllllllllllllllllllls......